
باعنایت پروردگار نیز به پایان رسید، تقدیر و تشکر میکنم از تمامی عزیزانی که در این
جشنواره بزرگ انجام زحمت نمودند خصوصا کتابداران زحمتکش که زحمت اصلی بر دوش آنان است طبق قول مدیر کل محترم که در تیرماه و هنگام افتتاحیه به کتابداران دادند از ۱۲کتابدار فعال در این عرصه و یک کتابخانه نمونه تقدیر خواهد شدکه طبق فعالیت و تعداد عضو شرکت دهنده عبارتند:۱-حمیدرضا ولی بیگی کتابخانه آیت الله طالقانی چرداول۲-فاطمه محمد زاده شهید رجایی چوار۳-زهرا احمدی خیام حاضرمیل دهلران۴-منا طاوسی مرکزی ایلام۵-مریم گلچین امام رضا(ع) مهران۶-طاهره میرزایی باقرالعلوم ملکشاهی۷-سهیلا زینی وند مرکزی۸-کلثوم وحیدی نیا امام (رضا) مهران۹-زینب خشنود شهید رضایی نژاد آبدانان۱۰-میترا سبزی امیرکبیر آبدانان۱۱-صدیقه شمسی شهید بهشتی ماژین۱۲-فرحناز اردانه دکترحسابی مورموریو همچنین کتابخانه شهدای مهر با مسئولیت آقای طالب شاهمحمدی به عنوان کتابخانه فعال در این حوزه معرفی شدندضمن تشکر مجدد و آرزوی سلامتی برای همکاران ، جوایز همکاران بخاطر بعد مسافت به شهرستانهای محل خدمت ارسال خواهد شد و فقط ۳نفر از مرکز استان به نمایندگی از سایر همکاران در برنامه فردا تقدیر خواهند شدمن الله توفیق#کتابخانه_عمومی_آیت_الله_طالقانی_شهربلاوه + نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۱ ساعت 17:8 توسط حمید رضا ولی بیگی | در اختتامیه پنجمین دوره پایتخت کتاب انجام شد؛...
ما را در سایت در اختتامیه پنجمین دوره پایتخت کتاب انجام شد؛ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 25 تير 1401 ساعت: 9:04